Čo sa stane po odoslaní objednávky z nákupného košíka?
Po prijatí vašej objednávky vám automaticky zašleme potvrdzujúci e-mail s informáciou, že sme vašu objednávku prijali. V tomto e-maile nájdete aj informácie potrebné v prípade platby vopred na účet. Informácie o zásielke vám budú zaslané štandardným spôsobom prostredníctvom vybraného prepravcu (PPL, DPD alebo Česká pošta). V prípade platby kartou online alebo prostredníctvom platobného tlačidla cez platobnú bránu je potrebné sa v poslednom kroku objednávky prekliknúť na platobnú bránu a objednávku uhradiť.
Teraz umožňujeme platbu kartou online alebo prostredníctvom platobného tlačidla vašej banky
Poskytovateľom platobnej brány je spoločnosť ComGate Payments, Inc. K dispozícii je platba kartou online alebo platobným tlačidlom. Ak ste vložili objednávku do nákupného košíka a vybrali ste platbu kartou, musíte kliknúť cez tlačidlo platobnej brány a vykonať platbu. Po zaplatení budete presmerovaní späť do nášho e-shopu.
V prípade reklamácií alebo otázok týkajúcich sa platieb sa obráťte priamo na poskytovateľa platobnej brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova trieda 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267